Omuz omuza...Çok omuz omuza yaptık. Beraber küfrettik beraber sevindik. Kaç kez gollerden sonra sarmaş dolaş olduk ? Yiğidim. Oldu mu şimdi bu ? Gidecek o kadar deplasman , sevinecek o kadar gol varken nereye gittin ? Bizleri kimlere bıraktın da gittin ki ? Şunun şurasında birbirimizi anlayan kaç kişiyiz yiğidim ? Uçmağa vardın bizleri böyle boynu bükük gözleri yaşlı bırakıp.

Tamam anladık. Gittiğin yerde rahatın iyi. Bu dünyada bulamadığın rahatı huzuru orada buldun. Biliyoruz ki makamın peygamberlerden sonra geliyor. Ve biz sana “ÖLDÜ” diyemiyoruz zaten. Sen de kendinin öldüğünün farkında değilsin. Zira sen artık bu tribünün kutsalları arasındasın yiğidim.

Nasıl da boynumuz bükük kaldı kardeşim arkandan ? Biz sana dualar göndersek te biliyoruz ki sen zaten cennetin en güzel köşesinden bizlere bakarak gülümseyeceksin. Ya bilader oralarda deplasman var mı bilmiyoruz ama , bizlere ve armamıza dualarını oradan gönderebilir misin ? Senin bizleri gördüğünü bildiğimiz için zırlaya zırlaya ağlamayacağız. Gözyaşlarımızı kalabalıklar içerisinde içimize akıtacağız tabi.

O değil de bilader. Kahpe kurşunlara kurban gittin ya. Onu kabul edemiyoruz. Kimlerin hangi hesabına kurban gittiğini bilemiyoruz ya biladerim. O bizleri çok daha fazla kahrediyor. Kaç kez bağırdık demi omuz omuza : “aponun piçleri yıldıramaz bizleri” diye. Ah bu soyu sopu belirsizler aldı seni aramızdan. Daha biz nerelere gidelim ? Başımızı nerelere vuralım ?

Söylenecek ne kadar çok sözümüz var aslında. Ama hiçbirisi içimizdeki yangını söndürmüyor be bilader. Durup durup dökülüyor şu gözyaşları. Çok koydu gidişin be yiğidim. Utanmıyorum ulan bağıra bağıra ağlarken. Canımız çok yandı be olm. İnsanız hani sonuçta. Çok pis koydu bize bu. Cenazene gelemedik. Gelmedi ayaklar oraya. Ama sana söz bilader. Kabrini ziyarete gelicem. Hele bi sakinleşsin oraları. Hele bi soluklan sen yeni yerinde. Gelcez biladerim. Nasıl dayanırım bilmiyorum ama kabrinin başında söyleşcez bilader yine. Belki görenler manyak mı len bu filan derler ama desinler. Olsun. Sen bizim taa içimizden biriydin be olm.

Ah be çocuk. Ah be Samet'im ! İsminin anlamı kimseye ve hiçbir şeye muhtaç olmayan. Artık Hiçbir şeye ihtiyacın yok. Ama bizim sana ve senin gibi kardeşlerimize çok ihtiyacımız var biliyorsun değil mi ?

Artık sen bu vatanın manevi dinamiklerinden birisin. Artık sen bu tribünün de koruycularından birisin. Bizler ilk maçımızda senin için daha bir gür sesle haykıracağız kardeşim.

Şehidimiz...Yiğidimiz...Kardeşimiz...Samet'imiz. Bizlere hakkını helal et...

MUSTAFA DALYANOĞLU...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YORUMLAR

KÖŞE YAZILARI

  • Göztepe TEK Büyüktür. Göztepe TEK Büyüktür.
    Written by Özkan Cengiz 28 Nisan 2018
    Özkan Cengiz ozkan@ozkancengiz.net Göztepe TEK Büyüktür. Yıllar önceydi amatördeydik, takıma tribünlerin yoğun tepkisi vardı, hoca ve oyuncular fazlaca tepki alıyorlardı. O günlerin yöneticileri ile bir araya geldik. Şaşkındılar, bize nasıl profesyonel çalıştıklarını anlatıyorlardı. Video analizler...
  • Kim Kimi Ne Kadar Biliyor ? Kim Kimi Ne Kadar Biliyor ?
    Written by Özkan Cengiz 06 Mart 2018
    Özkan Cengiz ozkan@ozkancengiz.net Kim Kimi Ne Kadar Biliyor ? Esasında maçtan çıktığımda aklımda olan yazı Türk Futbolunun içinde bulunduğu kokuşmuş yapıdan bahsetmekti.. Maça girerken 10 yaşındaki kız çocuğun anlamsız bakışlarla ayakkabılarını çoraplarını çıkarıp ayaklarını polise göstermesinin o...
  • 2018-2019 Sezonu boşa gidiyor? 2018-2019 Sezonu boşa gidiyor?
    Written by Özkan Cengiz 20 Şubat 2018
    Özkan Cengiz ozkan@ozkancengiz.net 2018-2019 Sezonu boşa gidiyor? Öncelikle ifade etmem gerekirse bu yazı bir Gençlerbirliği maçı yazısı değil, Bu yazı aslına bakarsak bu sezon yazısı da değil. Gelecek sezonun yazısı, yani başlık hatalı değil tam tamına doğru.Şimdi ne alaka derseniz şuna inanıyorum...
  • Göztepe Kervanı Yola Devam Ediyor… Göztepe Kervanı Yola Devam Ediyor…
    Written by Özkan Cengiz 26 Kasım 2017
    Özkan Cengiz ozkan@ozkancengiz.net Göztepe Kervanı Yola Devam Ediyor… Dört haftadır aynı sonuçları alan iki takım, hocaları Türk Futbolunda ağırlığını hissettirmeye başlayan yeni nesil hocaların en önemli iki temsilcisinin birbirlerine karşı sınavı, aynı puan, aynı sezon başı başlangıcı, bunların ya...
Diğer yazılar:

Diğer başlıklar

Twitter